Wednesday, December 18, 2013

throwback !

                                                 Assalamualaikumm!
alhamdulillah! dah lame tak bukak blog. rindu arr kat ko! haha!
okee la..sebenarnya banyak benor benda nak cite sepanjang tak bukak blog ni cuz xde kesempatan.
so, aku nak throwback balik citer kat sekolah terutamanya N.F

HAPPENED ON 2nd OCTOBER.

pergh! lame punya cerita. haha.whatever! that time ade kokokurikulum.
waktu tu bebudak form 3,4 and 5 takde. deme exam rasenye. tetiba jer si pengetua ni
nak buat perlantikan semua persatuan/kelab untuk tahun depan.
what? kalau untuk tahun depan buat tahun depan jerla! (marah kay marah) >.<
ape punya idea la pengetau ni.nasib baek kau pengetua. ahak!
Miracle! x pasal2 aku dilantik jadi pengerusi untuk persatuan cuz bdk form 4 takde.
No! deme ni mmg nak cari pasal.
aku bukan taknak jawatan but klau jadi pengerusi mmg tak sesuai. aku takde ciri
pemimpin kayy. :P
ping pong lak aku jadi setiausaha. okay lar tu. cuz tahun lps pn bkn aku yg dilantik
tapi automatik aku jadi setiausaha. haha.lawak wktu tu. cikgu ingat aku setiausaha cuz
aaade tanda tangan aku. bukan aku sesaje nk sign kt situ sebenarnya.
ade sebabnya kayy. ingat free ke nk  bgi autograf aku. wkwkwkwk >.<

HAPPENED ON 8th OCTOBER.

That day ada motivasi. Jeng jeng~! rupa rupanye Dr.Shukri lgi.
ni yg seronok ni tahun lepas pun dia dtg. serius..die kelakar. dalam dia marah2 pun dia still kelakar.
barulah student tak ngantok. ye idokk? ahak!
aku yg bersemangat ni duduk antara yg depan dlm barisan pompuan.
perghh. nasib baek x duk depan skali cuz kt depan ade N.F. dia duduk
last skali dlm barisan lelaki. makk kau! kalau aku tau aku duk belakang. tergugat semangat aku
nak dengar motivasi..kau tau!
kekadang aku tgok die asyik toleh belakang. choiyy. jangan la toleh. >.<
aku rse tak selesa. but, aku anggap aku ni je yg perasan. so,the next time dia toleh.. aku wat
dekk jerla. cecehhh..kontrol sebenarnya. then dr.shukri tnya sape ade phone?

                         
sunyiii~
hahaha! nobody raise their hands. diorang tak mengaku.
dr shukri ckp.."sape yg tak ngaku saya doakan dia tak dapat A pun."
Immediately! everyone raise their hands. haha! kome ni nipu je ye.
waktu aku angkat tangan tu tetiba N.F pusing berlakang. dia pandang aku.
dia nak tau aku ade phone ke tak. what? kali ni mmg aku bkn nya perasan.
dia mmg btol2 pndg aku. aku dah beku!..bila dia pandang aku. :*(
lepas tamat. we all balik kelas nak amik beg and kunci pintu. when i was walking...
jeng jeng~ dia datang jalan sebelah aku. makkk! aku rase nak sepak jer dia.
damn! malunya. ape perasaan ni?
argh! forget it!

No comments:

Post a Comment